İzmit Tavşantepe Mahallesi mevkiinde yapılan yol çalışması sırasında Kocaeli Büyükşehir ve İzmit Belediyesi ekipleri arasında ‘yetki alanı’ arbedesi yaşandı.BAŞKAN HÜRRİYET: BELEDİYE ÇALIŞANLARIMIZ SALDIRIYA UĞRADIİzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, Tavşentepe’deki hastane yolunda yapılan çalışmalarda İzmit Belediyesi Fen İşleri Müdürü Burak Güreşen ve diğer belediye çalışanlarının, Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından saldırıya uğradığını belirtti.”ARTIK BU NOKTADA SABRIMIZ TÜKENDİ”Sosyal medya hesabından açıklama yapan İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, “Artık bu noktada sabrımız tükendi. Büyükşehir ekipleri, bizim ekiplerimize saldırıyor. Biz uzlaşma çağrılarımıza rağmen, bu engelleme taktiklerini aşan bir noktaya geldik ve fiziksel şiddete başvuruyorlar. “BU OLAYIN BEDELİNİ ÖDEYECEKSİNİZ”Hiçbir müdürümüzü ve çalışanımızı bu şekilde hedef almayı kabul etmiyorum. Bu olayın bedelini ödeyeceksiniz. Hukuki haklarımızı sonuna kadar kullanacağız” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026MAGAZİN
11 Haziran 2026
1
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin yeni müfredatı onayladı
79726 kez okundu
2
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan 27 Mayıs mesajı: Üzerinden asırlar geçse de unutmayacağız
12351 kez okundu
3
Sosyal medya fenomeni Alisya Bahar Candan hastaneden cezaevine götürüldü
12175 kez okundu
4
Reisi’nin cansız bedeni de Kasım Süleymani gibi yüzüğünden tanındı
12160 kez okundu
5
İŞKUR’dan 400 bin liraya kadar hibe desteği! Kimler başvurabilecek?
12151 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.